Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki (może być odręczny)
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu

Formularz zwrotu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

Justyna Małczak
ul. Dąbska 20c/56
31-572 Kraków
tel. 511579679
 
Paczkomat - KRA42N
Al.Pokoju 67,
31-580 Kraków
 
 
ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij Formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Justyna Małczak
ul. Dąbska 20c/56
31-572 Kraków
tel. 511579679
 
Paczkomat - KRA42N
Al.Pokoju 67,
31-580 Kraków

Do paczki z formularzem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl